Visszaszámlálás

2010. július 26., hétfő

Baby boom

Tegnap Stramszki Pistiéknél voltunk vendégségben (micsoda délután volt, nagyon jól éreztem magam, kimondottan kedves emberek. Tetszik nekem ez a német mentalitás). Szonjával igazán jó pajtások lettünk, nagyon kedvelem a csajszikát. 
Miután visszaértünk Pestre, egészen furcsa érzés kerített hatalmába, nehézkesen sikerült elhallgattatnom... Mégpedig, hogy Kongó után szeretnék gyereket. Őrület, minek a 24 évemhez még egy gyerek. Különben is nyugalmas, aranyhalakkal, 2 vadászkutyával és Afrikával teli életre vágytam.

Végül arra jutottam, hogy látszik, hogy jelenleg nem dolgozom a szakmámban, majd akkor jól a fejembe vésem, hogy jó az eredeti verzió a halakról és kutyákról! :-D Persze, ez nem csak az én döntésemen múlik. Majd meglátjuk (addig is reméljük a legjobbakat, hogy az meg kinek mi, döntse el maga :-))

Jó éjszakát (nagyon)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése