Visszaszámlálás

2010. augusztus 1., vasárnap

Csokor

Eddig minden csokorban találtam valami kivetnivalót. Nem tudom. Valami fiatalosra vágyom, valami egyedire, valami ami bohém, mégis elegáns. Ami olyan mint egy szüret előtti szőlősdomb, minden tőkén más fajtát látsz, más színek, más ízek, mégis összeér, és egyben olyan mutatós.


Tegnap este találtam néhányat, amire kezdtem rábólintani, kicsit vintage, remek. Nem akartam elhinni, hogy az internet világában csak ilyen kevés keringene a hálóban.

De ma történt valami! Találtam egy blogot, fantasztikus, csodaszép csokrokkal, amilyet az én szemem még nem látott. Pont olyanok, amilyeneket kerestem. 21 linket válogattam ki. Fájó szívvel 15-öt töröltem az előbbi percekben, hatan még versenyben vannak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése