Visszaszámlálás

2010. június 20., vasárnap

Ha már ruházkodunk

Nos, ideje egy kicsit beszélni a cipőről is, mivel jó reményeim szerint nem éppen szokványos cipőt szeretnék (értsd: nem tűsarkú, hófehér, hegyes orrú)... Mivel Péterem nem sokkal magasabb nálam (és a tűsarkúban egyébként is az első lépésnél orra esnék), ezért lapos peep-toe, vagy ballerina cipőre vadászom, és a mi a lényeg, legyen színes. Nem szeretem az egyhangú dolgokat. Miért kéne fehérnek lennie a menyasszonynak? Éppen tegnap beszélgettünk a lányokkal (Zsuzsi, Kata, Klári), hogy mennyire nem elterjedt a fekete menyaszonnyi ruha. Egyik fórumos barátnőmnek ilyen lesz, nekem nagyon tetszett. Ha olyan olaszos Sophia Loren bőröm lenne, mint Neki, akkor garantáltan feketét varratnék én is. Dehát, én ilyen svéd típusú lánynak születtem, így marad a pezsgő szín... (Amihez színes csokor és csípőszalag és ugye a színes cipő dukál.)


Bal oldali képen a bal oldali szandál, jobb oldali képen a jobb oldali peep-toe.


Oh, micsoda pillangók (természetesen az összes cipőt lazac színben képzelem el, mint a jobboldali, vagy akár virágmintás is lehetne, mint a felső kettő) :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése