Visszaszámlálás

2010. június 13., vasárnap

Elsődleges szeretetnyelv a gyakorlatban

Ugyebár leállamvizsgáztam (ne haragudj, de most nem teszem próbára a türelmedet, hogy elmeséljem, miként alakult)... Ma este Anyutól megtudtam, hogy ők bizony szántak nekem egy karórát. Majd szépen megbeszéltük, hogy igazából nem túlzottan szeretnék, bőségesen elég a telefon, nem használtam szinte soha órát. No, de akkor mi legyen a diploma ajándék. Természetesen mi más pattant volna ki az én kis fejemből, mint: MBT :-D

No, de melyik legyen?



Panda Anthracite, vagy White?


Esetleg Habari Birch, vagy Chocolate?


Vagy Ema?

Nos, holnap próbálok, aztán elválik... Az élet nem is olyan apró örömei. Nagyon boldog vagyok most, ez egy szuper meglepetés volt az én drága Szüleim részéről, nem is számítottam rá. (Éljen, éljen, a mai nap meglepetése :-))

2 megjegyzés:

  1. Nekem a Habari Chocolate a nyerő, nagyon szép és kényelmes. A fehér szín szerintem nem túl praktikus, kevés színhez áll jól (feketéhez, sötéthez "vicces" komolyabb helyen), és koszolódik. Meg egyébként is a barna a színed:-) De próbáld csak fel, nehogy aztán kényelmetlen legyen:-)

    VálaszTörlés
  2. Az anthracite-ba beleszerettem... De egyelőre várok és ízlelgetem a gondolatot. :-)

    Bár valóban a barna a színem.

    VálaszTörlés